Pound of Flesh (2010)

Drama / Thriller

geregisseerd door Tamar Simon Hoffs
met Malcolm McDowell, Angus Macfadyen en Elizabeth Rodriguez

Noah Melville, een populaire collegeprofessor verschaft studiebeurzen aan prachtige studentes middels een escortservice. Onder de tevreden klanten zitten onder andere de voorzitter van de onderwijsbond, het hoofd van de politie en zelfs de burgemeester van hun idyllische studentenstad. Wanneer het lichaam van een jonge vrouw gevonden wordt bij de campus, volgt er een onderzoek door de nieuwe rechercheur Patrick Kelly en het spoor leidt naar de professor. Eenmaal ontmaskerd moet Noah zijn toegewijde vrouw en jonge dochter verlaten en vluchten voor de wet. Kelly heeft zo zijn eigen redenen om het recht in eigen handen te nemen en Noah voor het gerecht te slepen.

geronimo
Wat 'n draak van 'n film! Mensen, overslaan! Acteerwerk is gruwelijk slecht, alleen dat van McDowell is nog te genieten. Heb de film uitgezeten omdat ik wilde weten wat precies de connectie tussen Kelly en Melville was. Maar zelfs dát was niet interessant. Enorme verspilling van tijd dus.