Hell to Pay (2005)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Roberto Gomez Martin
met Dave Courtney, Billy Murray en Andy Beckwith

Dave Malone, een Britse straatgangster, wordt in de val gelokt door zijn eigen broer Larry betreft het vermoorden van de rivaliserende maffiabaas Murphy. Na een paar maanden in voorarrest te hebben gezeten wordt Dave vrijgesproken. Hij begint een aantal van Larry’s activiteiten te volgen: met name zijn gebruik van geweren en zijn beweging in de meer lucratieve drugsscene. Ondertussen pikt Larry Johnny op, Murphy's zoon als hij is vrijgelaten uit de gevangenis. Hij haalt Johnny over om wraak te nemen vanwege de dood van zijn vader. Welke broer zal het overleven in deze familiestrijd?