Royal Faceoff (2006)

Familie

geregisseerd door Stuart M. Pepper
met Lesley Staples, Alyssa Bernier en Carrie Lund

De slimme en bijdehante middelbare school tiener Diana Arnold (Alyssa Bernier) leert over de rol van de Koninklijke Familie. Diezelfde dag koopt haar vader Matt een aantal gouden munten als een investering. Tijdens het diner die avond ontdekken de twee dat het gezicht van de koningin (Lesley Staples) op de valuta en munten over de hele wereld staat. Ze begrijpen niet waarom dat is. Tijdens het leren over grote helden in de geschiedenis, krijgt Diana een opdracht om een plan te bedenken dat een positief verschil in de wereld zou maken. Haar plan wordt de verwijdering van het gezicht van de koningin van valuta over de hele wereld. Mensen die geassocieerd worden met de koninklijke familie vinden dit niet leuk en willen dat het stopt. Van het een komt het ander en Diana staat uiteindelijk oog in oog met de koningin zelf. Het resultaat is een verrassing die niemand had verwacht.