Lonely Hearts (1991)

Thriller

geregisseerd door Andrew Lane
met Eric Roberts, Beverly D'Angelo en Joanna Cassidy

Alma Bates is dertig jaar. Ze woont thuis en zorgt voor haar zieke grootmoeder. Tussen haar job en de zorgen voor de oude vrouw blijft er maar weinig tijd over voor een sociaal leven, laat staan voor een liefdesleven. Ze plaatst een contactadvertentie in de lokale krant. Zo ontmoet ze Frank, een knappe vastgoedmakelaar, op wie Alma al snel verliefd wordt. Frank overtuigt Alma om hem een grote som geld te lenen voor een investering in vastgoed. Alma leent Frank het geld, maar daarna lijkt hij van de aardbodem verdwenen...

Matige thriller wel hier met een sexy Beverly D'Angelo en de mooie Joanna Cassidy.

Dick2008
Deze film door dvd ruil kunnen zien. Volgens mij gewoon een film die in het verleden voor weinig geld in de winkel lag. Stond nog niet op MovieMeter, bedankt John Lee Hooker / Mac Hammer Fan, voor het toevoegen.

Heb me vermaakt bij deze film. Een B-movie, met goed spel van Eric Roberts en Beverly D'Angelo, die echter op zo'n manier spelen dat ze nog een halfuur hadden door kunnen gaan. Toch wordt er op gegeven moment vrij snel naar het einde toegewerkt. Ik vind het allemaal wel acceptabel. Lekker luchtige thriller, eigenlijk meer een combinatie tussen een romantische drama en een erotische thriller. Ik kende Beverly D'Angelo vooral als vrouw van Chevy Chase in The National Lampoon's Vacation-films. Maar ze mag er in deze film ook wezen. 4.0.

avatar van 93.9
Lachwekkend slechte film.
Niveau slechte tv film, maar toch ook weer niet zo erg dat ik 'm uit moest zetten.
D'Angelo is de enige die deze film nog enige kijkwaardigheid geeft..