Border City Rustlers (1953)

Western

geregisseerd door Frank McDonald
met Guy Madison, Andy Devine en Gloria Talbott

U.S.-marshal James Butler, alias ‘Wild Bill Hickok’, en zijn deputy Jingles P. Jones arriveren in Green Springs, net nadat de burgemeester is gedood tijdens een vuurgevecht. De oude stadbewoonster Hepsibah weet de andere stadbewoners te overtuigen om op haar te stemmen en ze wordt inderdaad gekozen tot burgemeester. Wild Bill en Jingles willen Hepsibah helpen te bewijzen dat de plaatselijke rechter achter de terreur in de stad zit. Wild Bill en Jingles hebben daarbij haast, want ze moeten ook nog, op verzoek van de Mexicaanse rancherdochter Consuleo, naar de grensstad Border City vanwege een bende veedieven, onder leiding van Flint Kirby.