The Brazen Bull (2010)

Thriller

geregisseerd door Douglas Elford-Argent
met Michael Madsen, Jennifer Tisdale en Rachel Hunter

Lauren (Jennifer Tisdale) en haar verloofde, de projectontwikkelaar Tyler (David Frank Fletcher Jr.) handelen in onroerend goed. Samen met Laura's vriendin Ashley gaat het koppel een nieuw gebouw bezichtigen. Wat als een normale dag begint verandert al snel in een nachtmerrie. Ze komen in een donker pakhuis terecht waar ze geterroriseerd worden door een moordenaar (Michael Madsen). Het is nu zaak om zo snel mogelijk een uitweg te vinden en te ontsnappen aan deze gek.

avatar van Pistons
Lachwekkende film.. Je hebt ook maar geen seconde het gevoel dat je niet naar een film kijkt. Neemt zichzelf ook zo serieus dat het bijna irritant wordt. Ook Michael Madsen bakt er niks van.