Bride by Mistake (1944)

1 stem

geregisseerd door Richard Wallace
met Alan Marshal, Laraine Day en Marsha Hunt

Norah Hunter is zeer vermogend. Ze bezit haar eigen scheepswerf en ze kan terugvallen op haar secretaresse Sylvia Lockwood als haar dubbel voor allerlei, meestal lastige, karwijtjes. Maar Sylvia is nu getrouwd en ze wil naar Washington vertrekken met haar nieuwe echtgenoot. Ondertussen heeft Norah haar verloofde gedumpt. Norah wil niet hebben, dat mannen haar alleen om haar geld willen. Ze nodigt daarom diverse officieren uit in haar huis voor de thee en ze heeft Sylvia toch weer zo ver gekregen, dat ze van rol kunnen verwisselen. Norah denkt de juiste man gevonden te hebben in de legerpiloot kapitein Anthony Travis, maar ze weet niet, dat Travis alleen geïnteresseerd is in Silvia om haar vermogen. Ondertussen wacht Norah om te zien of Travis alsnog voor haar zal kiezen in plaats van Silvia, waarvan hij denkt dat ze rijk is.