What Price Crime (1935)

Misdaad / Actie

geregisseerd door Albert Herman
met Charles Starrett, Noel Madison en Virginia Cherrill

Wapensmokkelaars breken bij een warenhuis in om wapens te stelen. Bij deze inbraak wordt de nachtportier gedood. Allen 'Knockout' Grey is een rechercheur en bokser, die deze inbraak moet uitzoeken. Allen raakt betrokken bij een verkeersongeval met Sandra Worthington, de zuster van de nachtclubeigenaar en promotor van prijsboksen Douglas Worthington, waarvan de politie vermoedt, dat hij aan het hoofd staat van een bende wapensmokkelaars. Allen gaat incognito als bokser om zich tussen de dieven te begeven en tevens verleidt hij Sandra. Complex wordt het voor Allen, wanneer hij daadwerkelijk verliefd wordt op Sandra.