The Lone Star Ranger (1919)

Western

geregisseerd door J. Gordon Edwards
met William Farnum, Louise Lovely en G. Raymond Nye

Duane Steele is een Texas Ranger die vastbesloten is om de outlaws voorgoed uit zijn deel van de Lone Star-staat te verdrijven. Hij redt de jongedame Ray uit handen van veedieven en Steele wordt uit dankbaarheid door haar vader een baan aangeboden op de ranch. Dit komt Steele goed uit omdat hij zo dichter bij het kamp van de outlaws kan komen. Het lukt Steele de veedieven één voor één te pakken te krijgen, behalve de leider Cyrus Longstreth. Steele komt er achter dat Longstreth en de vader van Ray wel eens één en dezelfde man zouden kunnen zijn.