• 8.228.485 stemmen

Horror / Thriller | 89 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Colin Bucksey

Met onder meer: Marcy Walker, Cotter Smith, Olivia d'Abo

IMDb beoordeling: 4,8 (317)

Over Midnight's Child

Een Amerikaans stel huurt de diensten in van een au pair, een Zweeds meisje. Vanaf het moment dat ze arriveert, gaat alles verkeerd. Eerst zijn het ongelukjes van huishoudelijke aard, maar al snel nemen de gebeurtenissen een dramatische wending. De moeder vermoedt dat het meisje duivelse krachten bezit, maar haar echtgenoot wuift haar bezwaren lachend weg en weigert de au pair te ontslaan. Tot langzaam maar zeker de waarheid over de au pair aan het licht komt.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19441 berichten

Deze film vanmiddag gekeken. Niet slecht voor een TV-film. Een horror zou ik die niet meteen noemen eerder een drama met wat thriller elementen. Ik weet niet precies welke richting ze juist uit wilden met de film. Ik zag wel elementen uit andere films over satanische riten terug zoals Rosmary's Baby. Het was allemaal best ok langzame opbouw en de moeder die gek werd gemaakt maar de film ontbeerde vooral spanning en spankracht. Het begon nochtans vrij krachtig maar daarna kabbelde me het net iets te rustig door, meestal vrij saai. Het einde was ook nogal flauw en dan was er nog een epiloog die ook totaal onlogisch was. Leuk voor een regenachtige namiddag zou ik zeggen als je niet weet wat doen al zijn er ook wel betere opties dan deze.