The Last Round-Up (1934)

Western

geregisseerd door Henry Hathaway
met Randolph Scott, Barbara Fritchie en Monte Blue

De bende van Jack Kell hoort over goudvondsten in Arizona City en de bende start daar met het beroven van postkoetsen. Jim Cleve ziet buiten de stad een goudzoeker vermoord worden. De inzittenden van een postkoets vinden Jim bij het lijk en men verdenkt hem van de moord. Joan Randall is één van de inzittenden en gelooft in zijn onschuld. De rechter Javis is overtuigt van Jims schuld en wil hem veroordelen voor moord. Jack Kell komt in de stad aan om zijn voormalige vriendin Joan Randall op te zoeken, maar die wil niets van hem weten. Kell wordt herkend als één van de overvallers van de postkoetsen, maar hij weet te ontsnappen en geeft daarbij Jim de kans ook te ontsnappen. Jim besluit zich aan te sluiten bij de bende omdat hij vindt dat Kell meer gezond verstand heeft laten zien dan de inwoners van Arizona City. Als Kell besluit Joan Randall te ontvoeren om de oude romance nieuw leven in te blazen, krijgt Jim last van zijn geweten.