Trunk (2009)

Thriller

geregisseerd door Straw Weisman
met Jennifer Day en David Blanchard

De dood, niemand denkt er over na totdat het zo ver is. Voor Megan is die tijd aangebroken. Nadat ze in de kofferbak van een psychotische seriemoordenaar is geduwd, wordt ze gedwongen om te luisteren naar alle manieren waarop hij haar zal gaan ombrengen. Angstig door alle horrorverhalen van de dood van zijn andere slachtoffers speelt Megan het sadistische spel mee. Maar zal haar gehoorzaamheid haar helpen te overleven of haar verzekeren van een nog gruwelijkere dood?

avatar van 606
Echt weinig vernieuwend en niet spannend,
Acteren was redelijk maar verders gebeurt er niks anders dan praten.
Alles zie je vanuit een kofferbak van een auto.

2 sterren

avatar van mar007
dit leek nergens op natuurlijk.
het slechte acteerwerk was vreselijk irritant.
het verhaal is nog niet eens onaardig met betere acteurs en meer spanning
had het best nog kunnen werken.

zeer matig 1,5*

avatar van Noodless
Wat een lange vermoeiende zit .....en dan toch maar uiteindelijk afgezet even voorbij het uur.
Ik zag het niet meer zitten. Voorlopig geen punten omdat ik nog een klein half uur moet zien, maar een lage score is nu al onvermijdelijk.

avatar van Noodless
Toch uiteindelijk de inspanning gedaan om de film nog eens verder te bekijken.....maar wat een gedrocht van een film ! Eén van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Een dikke zero !