The James Brothers of Missouri (1949)

Western / Actie

geregisseerd door Fred C. Brannon
met Keith Richards, Robert Bice en Noel Neill

De gebroeders Jesse en Frank James zijn voormalige outlaws. Beiden gaan incognito als John Howard en Bob Carroll om Lon Royer een oud lid van hun bende te helpen. Royer runt tegenwoordig een gewaardeerd goederentransportbedrijf, maar wordt steeds aangevallen door zijn concurrent Ace Marlin, die een monopoliepositie nastreeft. De gebroeders James kunnen de moord op Royer niet voorkomen en ze gaan Peg, de dochter van Lon Royer, die het bedrijf van haar vader overgenomen heeft, helpen. Beiden krijgen te maken met de meedogenloze gunfighter Monk Tucker, die in dienst is van Ace Marlin en de corrupte Belle Calhoun, die in dienst is bij de Royers.