Savage (2011)

1 stem

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Jordan Blum
met Martin Kove, Tony Becker en Lisa Wilcox

Een bosbrand woedt door het 'Bear Mountain National Park'. Als de brandweer probeert het vuur te bestrijden, worden de dieren uit hun woongebied gedreven, inclusief een onbekend wezen. Al snel zijn er een aantal brandweermannen verdwenen, of worden ze verminkt aangetroffen. De wetenschapper Dale is er heilig van overtuigd dat Bigfoot bestaat en reist af naar de plaats waar de brand plaatsvond. Hier huurt hij Jack in, die hem helpt met het opsporen van Bigfoot. Dale wil bewijs hebben dat het wezen bestaat, maar Jack wil het doden. Owen, de boswachter, is op zoek naar mensen die hem willen helpen met het afschieten van enkele dieren. Hij komt Richard en Gabrielle tegen, twee criminelen die op de vlucht zijn. Maar dan komt hij Bigfoot tegen, en deze laat zijn pad niet blokkeren.

avatar van Lui
Lui (crew)
Lijkt me best een aardige film te worden. Stills (inclusief Bigfoot ):

Bigfoot gets SAVAGE; exclusive pics, comments - fangoria.com

Trailer:

Video - SAVAGE trailer - Horror - horrorblips.dailyradar.com

avatar van Tartarus
Slechte tv-film over Bigfoot (die er ook nog eens slecht uitziet) die waarschijnlijk het label horror krijgt omdat er af en toe wat ingewanden in het rond vliegen, maar toch echt de spanning mist om de kijker zenuwachtig op z'n stoel te laten draaien. Kinderachtige, lege personages waar je geen binding mee krijgt en te veel clichés maken deze film oninteressant en flauw. Misschien leuk voor de echte Bigfoot fan, maar ik heb me stierlijk verveeld bij deze film.