Road Ends (1997)

Thriller / Drama

geregisseerd door Rick King
met Dennis Hopper, Chris Sarandon en Mariel Hemingway

Op de vlucht voor zowel de FBI als een criminele organisatie, ziet Esteban Maceda zichzelf genoodzaakt onder te duiken in een leeg hotel in een klein dorpje. De lokale sheriff krijgt argwaan en begint een onderzoek naar zijn verleden. Hij ontdekt dat Maceda liegt over zijn identiteit, maar ziet de ernst van de situatie niet in, totdat een gewapende man het hotel binnendringt met het doel Maceda te vermoorden.

Interessant thriller-drama dat zich op een rustig tempo ontvouwt, waarbij de sfeer van een klein dorpje goed tot uitdrukking komt. Helaas hebben de makers toch iets te veel naar Hollywoodpulp gekeken en besloten er hier en daar een compleet onnodige schietpartij in te bouwen, die zowel verhaal als sfeer lelijk opbreekt. Eeuwig zonde.

avatar van sinterklaas
Was zeer vermakelijk met goede acteurs. Had deze in 2004 op video gekocht bij v&d voor 3 euro. Nou het was echt de moeite waard.

avatar van sinterklaas
Ik had deze nog altijd op dvd willen hebben maar ik kon hem toen nergens vinden. Tot dat ie in de 5 voor 5 bak lag. Das toch wel een hele verassing.

Gister na 3 en een half jaar herzien en ik vond hem nog beter dan de eerste keer. Gewoon weer zo'n heerlijk man komt in een eenzaam stadje-film. Daar hou ik gewoon van. De actiescenes zijn helemaal niet onnodig zoals ik hier boven lees. Ik vond ze zeer goed.

Verhoging naar. 3,5*

Ga hem nu bekijken

Bwha niet echt een goede film.
Er zijn veel details die niet kloppen. Raar verhaal: stadje met maar 4 inwoners??
Alles is dicht, maar er is nog wel stroom in een fabriek??

Nee niet echt een aanrader

Redelijke actiefilm, met wat bekende namen in de cast.
Stel je er echter niet te veel van voor, het is een simpel verhaal zoals er 13 in een dozijn zijn.
Maar is anderhalf uurtje vermaak.