Dog (2009)

Horror

geregisseerd door Timothy Gates
met Michelle Page, Jeremy Gladen en David Fine

Ergens in de bossen ligt het terrein van twee sadistische broers. Er vinden hier vreselijke dingen plaats. 's Nachts wordt het bewaakt door Dog, de jongere gestoorde broer van de twee. Jarenlang is hij mishandeld door zijn broers en is misvormd door jarenlange inteelt. Hij is meer beest dan mens. Als de nacht valt, maakt hij iedereen die dom genoeg is het terrein te betreden, af.

avatar van night rider
weet iemand waar ik de trailer kan vinden?

avatar van xaid
jah idd weinig te vinden over deze film heb zon gevoel dat deze film gaat falen maar toch ben ik nieuwschierig

avatar van selfhealing
Wrong turn revived?

avatar van Boeikens
1 Grapjas geeft 5* maar wil er verder niets over kwijt, daar hebben we veel aan

avatar van Kijkoperatie
Zelfs na ruim een jaar hebben er op IMDb maar 25 mensen op gestemd.
De regisseur, de producent, het neefje van de cateraar, enz. ?

avatar van night rider
ik had liever gehad dat je met een link van de trailer kwam aanzetten mr kijkoperatie

avatar van clockwork72
Whooo 5 sterren gemiddeld Deze film zal wel héél goed zijn!!

avatar van Ajax&Litmanen1
clockwork72 schreef:
Whooo 5 sterren gemiddeld Deze film zal wel héél goed zijn!!

Wat zit je nu stom te trollen? Er is in totaal 1 stem geplaatst en dat ie een 5* stem (zal waarschijnlijk ook nog wel fake zijn)...