ad

Thriller | 92 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Ben Ross

Met onder meer: Chantelle Barry, Rob Benedict en Monica Gambee

IMDb beoordeling: 3,9 (203)

Releasedatum: 1 januari 2009

Over Call Back

Nadat hij een jonge en naieve actrice denkt te hebben verleid, raakt een horror-regisseur verstrikt in het web dat deze vrouw en haar vriendin voor hem heeft opgezet om hem te martelen zoals hij de acteurs in zijn succesvolle film heeft gemarteld..

avatar van Sp3kkie

Sp3kkie

Erg aparte film. Verwacht niet al teveel geweld.

Het loopt allemaal heel vaag, wat gesprekjes en dan op het einde de ontknoping die misschien wel redelijk voor de hand ligt.

Toch vond ik de film niet vervelend, mooie vrouw. Af en toe wat brute dingetjes en doordat het allemaal eigenlijk best wel vaag is en het niet altijd "te volgen" is heb ik soms best gelachen om de film en zijn absurditeit. Al betwijfel ik of dit de bedoeling was.

Best vermakelijk maar geen gemis als je hem niet kijkt