Little City (1997)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Roberto Benabib
met Jon Bon Jovi, Penelope Ann Miller en Josh Charles

Adam is een schilder die als taxichauffeur werkt. Hij geeft de schuld van zijn problemen met vrouwen aan zijn ex-vriendin Kate die hem verlaten heeft voor de lesbische Anne. Als resultaat hiervan heeft hij niet veel aandacht voor zijn vriendin Nina, die hem verlaat voor zijn beste vriend Kevin. Rebecca, die nieuw is in de stad, zorgt er voor dat zijn leven een nog grotere chaos wordt.

Matige comedy.

In de film zitten wel een aantal aardige momenten, maar het meerendeel is ronduit saai.

Het verhaal an sich is een beetje raar, maar wel redelijk onderhoudend.

Wat me trouwens niet tegenviel, waren de acteerkwaliteiten van Jon Bon Jovi. Vantevoren had ik een 'schoenmaker, blijf bij je leest'-gevoel, maar het viel alleszins mee.

2*.

Dick2008
Niet erg opvallende film en het oogt nogal simpel maar ondanks dat toch goed te doen. Ik verwachtte er eigenlijk niet zo veel van maar omdat het verhaal goed gebracht wordt toch beter dan verwacht.

avatar van riinyosa
Als comedy zeer ondermaats daar ik nauwelijks ergens om heb moeten lachen.

Als drama niet beroerd maar het blijft allemaal te afstandelijk.
Acteerspel ook te wisselend om de aandacht 90 minuten lang vast te houden.