Dil Bole Hadippa! (2009)

Alternatieve titel: My Heart Goes Hadippa

Komedie / Muziek

geregisseerd door Anurag Singh
met Shahid Kapur, Rani Mukherjee en Anupam Kher

Veera is een vurige vrouw die in een klein dorpje woont, maar desondanks grote dromen heeft. Ze werkt bij het lokaal theatergezelschap en wil niets liever dan cricket spelen met de grote jongens. Haar ultieme droom is om met Sachin Tendulkar en Dhoni te spelen voor India. Rohan is de succesvolle aanvoerder van een cricketteam in Engeland. Hij keert terug naar India als aanvoerder van het team van zijn vader, dat acht opeenvolgende jaren geen wedstrijd meer heeft gewonnen. Om dichter bij haar droom te komen vermomt Veera zich als een man, compleet met baard en tulband. Door haar talent op het veld verdient ze een plek in Rohan’s team en verandert Veera Kaur in Veer Pratap Singh. Hierna begint voor Veer(a) een komisch avontuur waar haar grote dromen steeds meer werkelijkheid worden.