Beautiful (2009)

Australië
Drama / Thriller

geregisseerd door Dean O'Flaherty
met Peta Wilson, Aaron Jeffery en Asher Keddie

De verlegen en onhandige 14-jarige Daniel Hobson, is een kalme jongen die leeft in een stille straat in de idyllisch perfecte voorstad Sunshine Hills. Daniel bekijkt de wereld door de lens van een oude camera en hij wordt, zoals zovelen in de buurt, zowel meegesleept als gestoord door het onheilspellende, sinistere gefluister, dat er circuleert en zich verplaatst van huis tot huis...

wel stemmen geen berichten?

avatar van jacobine_rodijk
*jigsaw* schreef:
wel stemmen geen berichten?

Het is inderdaad mogelijk om te stemmen zonder een bericht achter te laten.