Transit (1992)

Nederland

geregisseerd door Eddy Terstall
met Edson Gomes, Jacob Kurc en Gerard Thoolen

Speelfilmdebuut van Terstall over vier illegale Braziliaanse muzikanten die naar Amsterdam komen, maar al snel beseffen dat de stad niet het paradijs is waarvoor ze het gehouden hadden.

Is deze ooit op video verschenen ?

FisherKing
Op 3 Juni 1996 is er een VHS uitgekomen

Bron

EDIT Overigens heeft de Cinematheek deze film in hun catalogus.

Bedankt, dan moet er in ieder geval een mogelijkheid zijn om er nog aan te komen. Dan gaan we daar maar eens naar op zoek

Via http://www.directorsguild.nl kun je Terstall even een mailtje sturen. Misschien kan hij je er nog aan helpen.

Die cinematheken liggen helaas niet in de buurt ... Heb Terstall even een mailtje gestuurd, ben benieuwd!

avatar van 93.9
Quido schreef:

Als het niet gelukt is laat me het maar ff weten dan.

avatar van 93.9
Ik vond het overigens wel een beetje matige film.
Er wordt nauwelijks Nederlands in gesproken.
Kon maar met moeite mijn aandacht erbij houden.
Het zag er allemaal maar wat warrig uit.
2 sterren.

Is dit al op dvd?

avatar van De Mees
1995!! - De film is geproduceerd in 1991 en was in 1992 in de bioscoop.
Dat dit nou niemand opvalt.

Ah vreemd. Dat is inderdaad fout. Ik heb het aangepast.
Je kunt voortaan zelf dergelijke info corrigeren via de 'corrigeren' knop bovenaan de pagina.
Bedankt!

kappeuter schreef:
Ah vreemd. Dat is inderdaad fout. Ik heb het aangepast.
Bedankt!

Dan moet je het wel zeker weten.
Op een moment begon ik zelfs te twijfelen. Een mailtje naar Eddy Terstall en daar kwam het antwoord.

avatar van De Mees
Nog even gekeken op de website van Shooting Star en die hebben het ook over 1995! onbegrijpelijk.

robertus65
Niet zo'n boeiende film over illegale Braziliaanse muzikanten die dachten dat Amsterdam op hun zat te wachten.
Ze verdwenen al net zo in de anonimiteit dan de film.