Pretty Boy Floyd (1960)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Herbert J. Leder
met John Ericson, Barry Newman en Roy Fant

Charles Arthur 'Pretty Boy' Floyd probeert zijn roerige verleden van zich af te schudden en een nieuw en eerlijk leven te beginnen, maar hij verliest steeds zijn baan, wanneer zijn verleden bekend wordt. Wanneer hij werkeloos terug gaat naar zijn ouderlijk huis in Oklahoma, verneemt hij, dat zijn vader is vermoord en dat Blackie Faulkner, de plaatselijke sheriff, de moordenaar laat gaan vanwege zelfverdediging. Pretty Boy Floyd zint echter op wraak en hij pakt daarnaast zijn oude leven weer op vol met bankovervallen en prostituees.