Husband for Hire (2008)

geregisseerd door Kris Isacsson
met Erik Estrada, Mario Lopez en Nadine Velazquez

Lola is de beeldschone erfgename van een familiefortuin. Om het geld te krijgen moet ze aan een voorwaarde hebben voldaan: voor ze 25 wordt, moet ze in het huwelijksbootje zijn gestapt. Wanneer Lola haar verloofde twee dagen voor het huwelijk betrapt met een andere vrouw, dreigt niet alleen de trouwerij maar ook de erfenis aan haar neus voorbij te gaan. Lola moet binnen twee dagen een nieuwe bruidegom vinden! De ruige muzikant Bo blijkt bereid om tegen betaling met haar te trouwen. Lola heeft weinig keuze, maar dan moet Bo snel worden omgetoverd van de lomperik die hij is tot de perfecte schoonzoon!