Novel Romance (2006)

geregisseerd door Emily Skopov
met Traci Lords, Sherilyn Fenn en Paul Johansson

Max Normane heeft oog voor onontdekte letterkundige juweeltjes. Het bewijs hiervan is haar leidinggevende functie bij het prestigieuze literaire tijdschrift Urbanity in Los Angeles. Op een dag ontmoet Max de getalenteerde schrijver Jack Buckley, die dankzij zijn egoïsme en eigen narcisme nog altijd geen bestseller heeft uitgebracht. Max gebruikt haar macht als uitgever en doet hem een zeer oneerbaar voorstel: zijn zaad in ruil voor publicatie.

avatar van breedbeeld
Wow, dit is denk ik de slechtste romance film die ik ooit gezien heb.
Begint allemaal heel aardig . Traci Lords heeft een hoog Zellweger gehalte btw. Maar dan wordt het saai en vooral het einde dat kan een c-filmscriptwriter nog niet uit zijn pen krijgen. Weinig kansen verder denk ik voor de producer, Skopov en de editor.
Heel erg overslaan deze film.

breedbeeld schreef:
Traci Lords heeft een hoog Zellweger gehalte btw.

. .