ad
  • 8.179.646 stemmen

Mal Día para Pescar (2009)

Drama | 100 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: Bad Day to Go Fishing

Oorsprong: Spanje / Uruguay

Geregisseerd door: Álvaro Brechner

Met onder meer: Gary Piquer, Jouko Ahola en Antonella Costa

Over Mal Día para Pescar

Jacob van Oppen, die de sterkste man ter wereld was, en zijn manager, Orsini, trekken door kleine Amerikaanse stadjes. Hier organiseren ze onder andere worstelwedstrijden, waarmee ze geld verdienen. Als ze in Santa Maria aankomen, gaan de zaken ineens een stuk slechter.

avatar van bommetje

bommetje

Als de naam Jouko Ahola een belletje doet rinkelen bij je dan heeft dat

vast te maken met dat ie vaak te zien was in "De Sterkste man competities" op tv.

Ik had vooraf al niet te veel verwachtingen van deze Fin zijn acteertalent en na afloop weet ik het nog steeds niet echt. Wat kan je ook verpesten aan de holle rol die hij toebedeeld kreeg hier. Hij doet hier immers niets anders dan waar ie in een vorig leven beroemd mee is geworden.

Nee, het was meer de lange zit van de saaie film zelf die me ging tegenstaan.

Waar ik afgaand op de poster een soort Jim Jarmush productie had denken te gaan zien blijkt het script traag als stront en verder een seks- en humorloze onderneming.

Er wandelt wel telkens een man door 't beeld die als twee druppels water lijkt op Pierre Bokma.

avatar van Fryce

Fryce

• 1906 stemmen

Heb mij erg vermaakt met deze film. Erg goed spel, leuke humor en het verhaal word sfeervol en mooi in beeld gebracht.

avatar van Robi

Robi

Film over een voormalig Oost-Duits kampioen worstelen die met zijn louche manager door zuid-amerika trekt om zo wat geld te verdienen met lokale worstelwedstrijden. Het verhaal zit best leuk in elkaar en de film kijkt ook goed weg, maar toch mist de film net dat beetje meer diepgang om het een echt goede film te maken. Hij maakt net iets te weinig indruk om bij te blijven.

avatar van Onceuponanytime

Onceuponanytime

Het verhaal wordt mooi in beeld gebracht en draagt een aangename, boeiende sfeer. Komedie en drama wisselen elkaar vlotjes af. De rol van Gary Piquer is schitterend. Nog van dat...