Nahrani Me z Vesedami (2012)

Alternatieve titel: Feed Me with Your Words

Slovenië

geregisseerd door Martin Turk
met Sebastian Cavazza, Boris Cavazza en Jure Henigman

Met het doel om zijn onderzoek naar Jezus zijn handschrift te perfectioneren, reist Robert naar Italië, waar hij een ongewone dakloze man ontmoet. Overweldigd en verward door de onverwachte ontmoeting met die mysterieuze man, begint Robert hem te volgen en verdwijnt spoorloos. Roberts verdwijning dwingt zijn vader Janez naar zijn oudste zoon Matej te bellen, iemand met wie hij jaren geen contact meer heeft gehad. Ondanks hun onopgeloste conflicten uit het verleden, besluit Matej om zijn vader te helpen en ze vertrekken samen naar Italië. Omdat Janez zijn demente vrouw Irina thuis niet alleen kan laten, trekken Matej's vrouw Ana en hun dochter Veronica tijdelijk in bij haar.