Knights of Bloodsteel (2009)

Canada
Fantasy / Avontuur
240 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Philip Spink
met Christopher Lloyd, Mark Gibbon en David James Elliott

Met het oog op het redden van de wereld, moeten de 'Knights of Bloodsteel' de mytische 'Crucible' ofwel de 'smeltkroes' opsporen, die aan de bron zou liggen van het ontstaan van de Bloodsteel. Maar het kwade Drakenoog en zijn leger zijn ook op zoek naar de Crucible en wie van beiden deze het eerste vindt zal voor altijd heersen met onbeperkte macht...

heel leuke serie, en er speelt onder andere de wel bekende Harm uit J.A.G in mee,

leuke film als je van sc-fi en fantasy houd

Normaal gesproken is dit wel een genre wat ik leuk vind maar dit was een beetje langdradig. Misschien had ik hem niet in één keer uit moeten kijken, het is natuurlijk een serie =)

avatar van RickZ
Miniserie van 3 uur met fantasyverhaal over draken, helden, elfen, etc. De special effects zijn matig maar het verhaal bleef me wel 3 uur boeien en dat is knap (er gebeurd genoeg). Maar je moet wel van dit soort film houden, dan is het zeker de moeite waard, anders is het 3 uur van je leven vergooien.

Is dit een Lord of the Rings rip-off?

avatar van hannes64
coldheaven schreef:
Is dit een Lord of the Rings rip-off?

Aan de poster te zien????
Sprekend.

avatar van Jiv
Jiv
Inderdaad, Ik dacht in eerste instantie dat het lord of de rings was. Ik ga hem wel kijken. Het is wel zonde van je 4 uur als hij tegenvalt... maar hopen dat het iets is

avatar van bollepeer
zeer goede film / films. alleen bij mij duurde die echt maar 180 minuten. lijkt een beetje op lord of the rings alleen dan wat minder. van sommige niet echt goede acteerwerk maar voor de rest weinig aanmerkingen

avatar van bollepeer
bollepeer schreef:

sjonge jonge dat ik dit het gezegd.
ik heb m nog een keer gezien, maar wat een prutsfilm. er wordt alleen maar in gezeikt, en dan krijg je aktie en dan is het niks. Dragon eye waren ze bang voor, nou zijn hele leger was wel 10 man en hij kon zelf ook niks. gewoon bagger slecht

Hij viel mij toch ook erg veel tegen. Deze film duurde 3 uur maar ze hadden het ook op 90min kunnen vertellen. Verhaal is maar gewoontjes. Niet veel speciaal aan deze film. Erg veel actie gebeurd er nu ook niet. Soms werd het een beetje langdradig. Ik had er meer van verwacht.

MovieFreakk
Nep Lord of the rings niet kijken zonde van je tijd.