The Orb (2005)

Horror

geregisseerd door Scott Lee Mason
met Ioulia Alcorn, Steve Boatright en Darryl Butler

Een groep vrienden vertrekt naar een verlaten gebied op Hawaï, voor een avontuurlijke vakantie. Terwijl ze kamperen in de wildernis, stort een meteoriet vlakbij hen neer en de vakantie lijkt direct verstoord. Ze onderzoeken de plek des onheils en ontdekken een gloeiend baanvlak en een bol. De bol neemt beslag van ieders lichaam en stap voor stap verandert de groep in onbedachtzame moordenaars. De vrienden vertrouwen elkaar niet meer. Ze weten niet wie echt is en wie geïnfecteerd is door de bol.

avatar van Lui
Lui (crew)
Vreselijk slechte c-film. Alles is amateuristisch; de acteurs zijn lelijk en slecht, de special effects zijn dramatisch en het camerawerk is niet om aan te zien. Niet kijken dus. Een 1, en dan ben ik nog gul!