The Gypsy Moths (1969)

geregisseerd door John Frankenheimer
met Burt Lancaster, Deborah Kerr en Gene Hackman

Drie parachutisten trekken op de Amerikaanse nationale feestdag, 4 juli, door een westers dorpje met een wervelende spektakelshow.

Ik kan niet geloven dat deze film drie sterren heeft zeg :-s.

Ik vond hem alleszins ongelofelijk saai. Ook het camerawerk kon beter.

avatar van badfans69
Redelijke film, komt niet helemaal tot zijn recht.
Maar als je rekent dat ie 40 jr oud is en jonge Hackman
in 1 van zijn eerste grote rollen, dat maakt veel goed.
Komt weleens op TCM voorbij

Muggsy
Men had visueel zeker meer moeten doen met de skydive-scènes. Deze moesten de actie bieden in de film en door de omkadering werd het soms wat saai. Meer wrevel wekten de scènes tussen Deborah Kerr en Burt Lancaster bij me op. Deze waren heel emotioneel geladen maar lieten me steeds op m’n honger zitten, vooral de dialogen waren pover. Gene Hackman was dan weer heel grappig op sommige momenten en deed het meer dan behoorlijk. 2,5*