Pretty When You Cry (2001)

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Jack N. Green
met Sam Elliott, Jamie Kennedy en Carlton Elizabeth

Een jongeman, Albert Straka, wordt opeens geconfronteerd met een verleden dat hij wanhopig probeert te vergeten, wanneer een rechercheur hem komt ondervragen over de dood van een voormalige vriend, Frank Carreni. Rechercheur Lucas Black, een door de wol geverfde intellectueel, schept er genoegen in een spelletje met Albert te spelen terwijl hij een onderzoek instelt naar diens motivatie en betrokkenheid bij de dood van Frank en de verdwijning van diens vrouw Sarah.

Niet spannend genoeg voor een thriller, niet denderend geacteerd. Kvond zelfs de vrouw in de film (Sarah) waar het min of meer om draait helemaal zo geen mooie, terwijl ze dat in de film wel allemaal vinden. Maar ja das mijn smaak zeker, ik kijk meer dan naar het lichaam natuurlijk de punten (2)voor deze film worden hier verdiend door een verassend einde.