18 Year Old Virgin (2009)

geregisseerd door Tamara Olson
met Olivia Alaina May, Kim Argetsinger en Cole Carson

Katie is een 18-jarig meisje dat wanhopig probeert om een echte vrouw te worden door haar maagdelijkheid te verliezen. En dat nog het liefst vooraleer ze afgestudeerd is. Dit gaat haar echter moeilijker af dan dat ze had verwacht.

avatar van the new guy
The Asylum, heel heftig. Maar wel echt heel slecht...

avatar van Kelsey16
De film slaat helemaal nergens op, maar was toch erg nieuwsgierig na alle negatieve reacties hier.
Heb me ondanks het niet zo boeiende verhaal wel vermaakt, veel onzin en flauwe grappen, maar toch kon ik er wel om lachen.

Prima film voor als je een avond niets te doen hebt.

avatar van SnakeDoc
Dit noem ik meer porno dan komedie. In iedergeval ontzettend fout en heel heel heel erg vervelend!

avatar van daxclusive
Slechte film!

avatar van jasper1988
slechte acteurs, slechte montage, alsof een paar kinderen die american pie leuk vonden dit ook eens wouden proberen. irritatie vanaf de eerste seconde.
een film niet afkijken is niks voor mij, maar ik heb deze al na 15 minuten uitgezet, wat een ongeïnspireerde bende

avatar van Camorra
i'm whaiting till im 40!

nou, dit was dus wel een van de slechste films die ik heb gezien dat deze niet in de flop 100 staat is wss gewoon omdat er wat ''porno'' in voorkomt. Het verhaal in het begin is wel aardig, was best een beetje grappig en nog een beetje mooi ook. Daarna word het een opgestapelde bende aan slecht acteer werk, saaie grappen, en een verhaal waar van je denk welke dronken script schrijven heeft dit geschreven?

1* vanwege het begin..

avatar van nightfly1982
Hmm heb hem net gezien, had er meer van verwacht. Jammer...voor de moeite nog 1 *

avatar van xMilennx
Okee, dit is dus een van de ergste films die ik ooit gezien heb!
Verhaal dat nergens op slaat (voor zover je het een verhaal kunt noemen),
vreselijk smakeloze humor, en eerlijk gezegd gewoon om bij in slaap te vallen.

Zoals hieronder gezegd, wordt hij waarschijnlijk inderdaad alleen gewaardeerd voor de vele pornografisch getinte scènes.

Er wordt hier verder vergeleken met American Pie en The 40-Year-Old Vrigin zie ik, maar naar mijn mening hebben al deze films totaal niets met elkaar te maken. Bij American Pie vind ik de seksmoppen nog wel grappig. En The 40-Year-Old Virgin is ook wel een grappige film, en toch niet zo gericht op seks? De titels lijken op elkaar, maar voor de rest? Dat is tenminste toch wat ik mij ervan herinner.

Voor deze film weet ik niet meteen een vergelijkbare film, en eigenlijk maar goed ook.

avatar van SnakeDoc
Dan ben je nog mild met je 1,5*

avatar van Sandro Cirone
De slechtste film die ik de laatste weken heb gezien. Slecht verhaal, slecht geacteerd, slecht enz..
Deze moet zo snel mogelijk hoog in de flop 100 komen te staan.

herder
Wie weet komt 12 Year Old Virgin ook binnenkort uit.

avatar van xMilennx
SnakeDoc schreef:
Dan ben je nog mild met je 1,5*

Ik begrijp ook niet wat me bezielde, heb het maar snel verlaagd naar 1. Wat misschien nog mild lijkt voor "de ergste film ooit", maar gezien de andere scores die ik geef (vaak aan de hoge kant), wel in verhouding.

avatar van Moviestar1979
Wederom een film van Asylum.
Deze keer in het kader van The 40 Year Old Virgin.

Katie is een 18-jarige maagd die tot over haar oren verliefd is op Ryan.
Echter moet Ryan niets hebben van een maagd, en doet het liever met iemand die meer ervaring heeft.
Katie's vriendin Rose komt met het idee om haar zo snel mogelijk te laten scoren met een vent.
Op die manier verliest ze haar maagdelijkheid, en kan ze haar kans grijpen bij Ryan.

Films van Asylum zijn bij het grote filmpubliek meestal een doorn in het oog.
Ook de makers van 18 Year Old Virgin zijn net zoals het hoofdpersonage nog onervaren in hun werk.
Toch weten ze zo nu en dan voor wat vermaak te zorgen, maar is het helaas net niet voldoende.
De humor is nogal flauw, en de acteurs en actrices zijn matig.

2,5 *

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Je zou denken dat een parodie op die slechte sexcomedy's net het tegenovergestelde effect zou geven. Maar het is gewoon een nog slechter geacteerde versie daarvan. Beetje eigen aan Asylum natuurlijk, maar toch...

avatar van Gang_Star
The Asylum slaat zoals bekend vaak de plank mis, maar met deze film lijkt het erop dat er één van de slechtste films uit de hoed is getoverd. Het zal vast met een soort van knipoog naar films als American Pie zijn gemaakt, maar het niveau is hierin wel hier dramatisch. De humor en poep en pies grappen zijn geen moment leuk. Daardoor is een korte speelduur toch een vreselijk lange zit.

avatar van mrswhite
lager dan 0.5 kan je ook niet stemmen anders zeker gedaan
kunnen ze nog slechter gaan!!