Ren She Da Zhan (1982)

Hongkong
Horror

geregisseerd door William Chang
met Kenny Bee, Lui Cheung en Lun Kar

Een gluiperige huizenbaas laat niets in de weg staan bij het bouwen van zijn nieuwe projecten. Ook niet als er opeens duizenden slangen op het bouwterrein bivakkeren. De beesten worden op gruwelijke wijze afgeslacht. Maar enkele ontsnappen het bloedbad en hun wraak kent geen genade.

avatar van beavis
mensen die elke vorm van dierenmishandeling vreselijk vinden kan je deze film beter niet aanraden, maar aan de andere kant heeft het iets als blijven kijken bij een ongeluk als je mensen letterlijk overspoelt ziet worden door duizenden slangen. En het mooiste moment blijft nog het meest fantastische element van de film; een kungfu gevecht tussen een mens en een reusachtige boa

dominion
Klinkt leuk .