ad

Genre: Actie / Drama

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Thomas Jahn

Met onder meer: Stacy Keach en Kelly Adams

IMDb beoordeling: 5,1 (549)

Releasedatum: 18 april 2009

Over The Boxer

Ben is een gekwelde jongeman die ontsnapt aan misbruik, door zijn leven in criminele straten door te brengen, met het resultaat dat hij in de gevangenis eindigt. Als Ben vrijkomt, komt hij terug als een bokser, met de hulp van zijn mentor Joe, een bokstrainer. Ben vindt een nieuwe liefde, genaamd Natalie. Maar dan komt hij erachter dat hij voor meer vecht dan alleen voor de titel; hij vecht voor zijn leven, gerechtigheid en eer.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Ik dacht even dat dit een Asylum-versie van The Wrestler was...

avatar van yasintje

yasintje

deze is film is egt gewoon niks meer dan 1 ookal spoel je de film door en binnen 5 minute afkijkt dan snap je em nog steeds egt gewoon wanabee rocky ik vind het zelf echt gewoon onnodige geld verspilling zulke films

avatar van martien76

martien76

Ik vondt het een zeer vermakelijke film,

zeker de moeite waard om te kijken,

het verhaal vond ik goed,

van mij mogen ermee meer van zulke films komen

Snap dan ook niet die 1 ster hier boven me,

Dus van mij een dikke vier scoort ook goed op IMDB.

en bij mij persoonlijke smaak ook hahahaha.

avatar van Rosenrot

Rosenrot

yasintje schreef:

Niet om te zeuren maar egt!!!! het is echt. Als je commentaar geeft dan graag serieus.

avatar van hannes64

hannes64

Ja, 1 keer zien, dan links liggen laten.

Is echt zo`n hallmarkgeval, een tv-film.

Dit is in de verste verte nooit te vergelijken met Rocky, Raging bull of elke andere goeie Boksfilm.

Zelfs deze: Gladiator (1992) zat tenminste diepgang in, en was 10 keer beter.

Vechtscenes zijn wel aardig, niet ècht goed....filinterdun verhaal.

Nee, 1 keer, en nooit meer.

avatar van martien76

martien76

hannes64 schreef:

Ja, 1 keer zien, dan links liggen laten.

Is echt zo`n hallmarkgeval, een tv-film.

Zelfs deze: Gladiator (1992) zat tenminste diepgang in, en was 10 keer beter.

Vechtscenes zijn wel aardig, niet ècht goed....filinterdun verhaal.

Nee, 1 keer, en nooit meer.

Hallmark film, kom nou,

het verhaal is niet filterdun hoe jij het noemt.

Maar zit gewoon een goed verhaal in ik heb de film van begin tot het eide gezien en vond het een zeer vermakelijke film,

Die goed opgebouwd is van begin tot het einde,

ik vind dus dat ze een dikke 10 verdienen wat de film is een mooie opzet, Jongen die uit de gevangenis komt en dan zo als schoonmaker in een box club terecht komt en verder verklap ik niks,

Je moet hem echt gewoon kijken.

Gr Van een film kenner.

• 20922 berichten

Simpele film die des ondanks lekker weg kijkt , Stacy Keach is zo als zo vaak geweldig.

avatar van boldhead

boldhead

zeer vermakelijke film met een goeie rol van Stacy Keach

avatar van K.A.N. de Laar

K.A.N. de Laar

Ik hou niet zo van boksen of boksfilms, maar deze kon er zeker mee door. Goede film, alhoewel ik me wel eens even liet afleiden tijdens het boksen.

Stacy Keach had ik niet meer gezien sinds Mike Hammer, maar die beviel me zeer wel.

Een dik verdiende 3,5*

avatar van Waku

Waku

Ondanks het voorspelbare karakter van deze film toch wel vermakelijk.

Kansloze jongen die zich opwerkt tot sportieve held.

Beetje liefd, beetje drama.

Kijkt lekker weg.

avatar van vranque

vranque

Mir kommen die Tränen

avatar van RickZ

RickZ

ActieSportDrama over ex-crimineel die wordt opgeleid in het boxen. Het geheel is onderhoudend maar wel (een beetje) voorspelbaar. Kijkt inderdaad lekker weg, geen hoogvlieger maar zeker een voldoende: 3 ster

avatar van RobinF

RobinF

Het verhaal was wel aardig ( lijkt alleen veel op dat van Rocky ) en de gevechten waren echt slecht.

avatar van atlantica

atlantica

Een heel matige film. De verhaallijn is dun en vervalt regelmatig in clichés. Met name de verhouding met zijn moeder en de geschiedenis zijn flinterdun. Het acteerwerk van Joshua Dallas is verre van overtuigend. Al met al, zeer matig.

Nancy1980

Een soort film die ik al vaker heb gezien, maar me toch boeide, gewoon een lekkere wegkijkfilm, met een goed sfeertje.

avatar van guuzer

guuzer

Simpele film, maar toch heel erg leuk om te kijken.

Ook een echte feel-good movie. Toch gaat het een beetje te ver om deze film 4* te geven.

Al met al, aanradertje voor eenzame avonden.

avatar van willang

willang

mooie leuke film

avatar van hannes64

hannes64

martien76 schreef:

Hallmark film, kom nou,

het verhaal is niet filterdun hoe jij het noemt.

Die goed opgebouwd is van begin tot het einde,

Je moet hem echt gewoon kijken.

Gr Van een film kenner.

Filmkenner, ja...........ik heb em gezien en blijf bij dit standpunt....veel te veel overgenomen van de rocky-films......`t is en blijft een misbaksel.

Oh ja, moest trouwens 1 ster zijn....voor de moeite.

avatar van tal1b

tal1b

waar-de-loos

WAT een slechte film, heb met pijn en moeite 3/4 gedeelte gekeken, niet om aan te zien.

Gaat hij uiteindelijk boxen, (na een langdradig saai opgang komend begin) is het zo ontzettend slecht en nep gefilmd, met name de actie's pfff. nee doe mij maar rocky dan.

avatar van ex_uva

ex_uva

Slechte B-film, waarin alle cliches in een dwaas tempo achter elkaar worden geplakt.

Pijnlijke afgang voor "Pope" uit Prison Break.