Lunch Wagon (1981)

Alternatieve titels: Lunch Wagon Girls | Come 'n' Get It

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Ernest Pintoff
met Pamela Jean Bryant, Rosanne Katon en Candy Moore

Drie meiden proberen hun geld te verdienen in de mobiele catering. Ze krijgen al snel problemen met hun concurrent Mr. Schmeckler die zijn 'lunch wagon' gebruikt als dekmantel voor illegale activiteiten. Terwijl de meiden succes hebben bij de jongens van de bouw, doet Schmeckler er alles aan om hun wagen te saboteren.

avatar van beavis
geen heel opvallende of goede film, maar heeft een new wave kant, die voor muziekliefhebbers zeker interessant kan zijn. De band Missing Persons speelt een grote rol in de film. Hun hitje Mental Hopscotch blijft wel in je hoofd zitten
Missing Persons - Mental Hopscotch - YouTube