The Squeaker (1937)

Alternatieve titel: Murder on Diamond Row

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door William K. Howard
met Edmund Lowe, Sebastian Shaw en Ann Todd

Een mysterieuze heler van gestolen juwelen in Londen wordt gehaat door zowel Scotland Yard als de onderwereld. Door Scotland Yard omdat hij ongrijpbaar is en door de criminelen, omdat hij degenen verraadt, die niet aan hem en tegen zijn prijs verkopen. De aan lager wal geraakte ex-inspecteur Barrabal krijgt van de wanhopige Scotland Yard een rehabilitatiekans, wanneer het hem lukt deze heler te arresteren. Hij mag undercover gaan en de aantrekkelijke Carol Stedman, die een crimineel verleden heeft, wordt zijn tussenpersoon.