Dead End (1999)

Australië
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Iren Koster
met William Snow, Victoria Hill en Matthew Dyktynski

Todd Russell, een voormalig politieman, is tegenwoordig een populaire schrijver van misdaadboeken. Op een dag wordt hij geconfronteerd met een reeks moorden die sterk lijken op een zaak die hij tien jaar geleden als rechercheur onderzocht. De dader werd toen nooit gevonden.

avatar van De GeuS
Mijn plaatselijke videoland dwingt mij dit soort slechte films op de gok te huren, bij gebrek aan keuze. Saai en matig geacteerd; 1,5*

Het acteer werk is erg slecht, het verhaal is wel aardig, maar het boeit voor geen meter.

best een aardige film voor 1,50 heb het al meer gezegd
ik heb bij moviemeter alleen nog maar films zien afkraken
als ik de verhalen hier boven zie wordt dit alleen nog maar bevestigd

turksoldier_61
heb 'm gekocht voor een euro, nogal goedkoop.ging 'm kijken en...ik vond er niks aan

*Chrissie*
Ik heb hem ook gekocht voor 1 Euro. Vond hem wel aardig. het is niet echt een miskoop, maar ik zal hem ervoor ook nooit gemist hebben.

Het verhaal zit best wel ingewikkeld in elkaar, en ik snap hem nu nog steeds niet... (nog dus wel even herzien). Veder vind ik het verhaal ook ver gezocht. Maar ik ga hem nog wel een keer bekijken, mischien snap ik hem dan beter...

Is op dit moment voor mij 2* waard.

Gekocht voor 1 euro? Vertel, waar?

Blokker / Bart Smit

*Chrissie*
Inderdaad, de Blokker. Maar was 5 film's voor 5 euro, en anders 1,50 per stuk.

O ja en ik heb m'n stem verhoogd naar 2,5*, vind ik toch wel iets meer verdiend...

avatar van 606
acteren kon beter maar het verhaal vond ik niet slecht.
vandaar

3,5 ster

avatar van Fallen God
Wel lekkere jetsers.
Oh,ik laat me effe gaan:P

avatar van Thijvij
Het verhaal nodigde uit. Jammer dat het acteerwerk te wensen overliet.

avatar van GertB
Niet direct mijn smaak, kon me niet boeien
Gelukkig koste het idd maar €1

avatar van Boogeyman
Hm ik heb net deze film gezien omdat mn vriendin de titel "dead end" verkeerd begrepen had. Ik was op zoek naar de horror versie maar aldus we gingen deze maar even bekijken. In 1 zin:
Dit was van de eerste tot de laatste minuut saai. ( het concept had wel wat weg van "black widdow" Maar het gaat dus over een seriemoordenaar die moorden pleegt. nou tijdens de film merk je hier niks van. En voor de rest is het gewoon veel bloot. En als ik me ergens aan irriteer in een film dan is het een female character die er gewoon in gepropt word zonder ook maar enige betekenis te hebben in het verhaal nou in dit geval was dat dus zo. kortom: geen leuke film, niet huren niet kijken.

Dramatisch slechte film. Het script is nog niet eens zo slecht, maar de manier waarop hiermee het verhaal wordt vormgegeven is uiterst belabberd. Er wordt erg slecht in geacteerd, in veel scènes zit hele irritante muziek en het einde is wel erg vergezocht.

Het geheel was gewoon fantastieloos en saai. Veruit de slechtste film die ik ooit heb gezien.

Dit is de eerste keer dat ik 0,5* aan een film ga geven.

avatar van AGE-411
Zaterdag op kanaal 2

avatar van K. V.
Deze had 'k een tijdje geleden gekocht voor 1€ (5 voor 5€) en meer zou 'k er ook niet voor geven na het bekijken van de film.
Hij begint nogal tv-film achtig, maar hoe verder in het verhaal hoe beter dat de film werd (of het viel gewoon niet meer op ), al moet je wel geen topfilm verwachten.
De acteerprestaties waren redelijk al kon je aan hun accenten (vooral van de hoofdrolspeler) dat het een Australische film is.
Bij de dader had 'k iemand anders in gedachten, dus ze hebben me op het verkeerde been gezet, dus daarin zijn ze geslaagd.
Een redelijke film die eens goed is om via tv te bekijken, maar verwacht zeker geen meesterwerk.