Scared Stiff (1945)

1 stem

Mystery / Komedie

geregisseerd door Frank McDonald
met Jack Haley, Ann Savage en Barton MacLane

Larry Elliot is een verslaggever bij de krant van zijn oom met als specialiteit schaakwedstrijden, maar die ook een voorkeur heeft voor sensationele gebeurtenissen. Op een dag krijgt Larry de opdracht een verslag te maken over een lokaal wijnfestival. Ondertussen houden Larry's collega's zich bezig met een ontsnapte veroordeelde. Larry raakt echter betrokken bij deze veroordeelde, wanneer hij bij de verkeerde bushalteplaats uitstapt, waar iemand is gedood door die ontsnapte veroordeelde. Larry wordt echter verdacht, vlucht en wat later, wanneer hij een plaatselijk restaurant bezoekt, treft hij daar zijn vriendin Sally Warren aan met een rechercheur. In dit restaurant toont de eigenaar twee kostbare schaakstukken voorzien van juwelen, die veel aandacht van het publiek trekken, maar ook van Larry en ook van de ontsnapte veroordeelde.