The Red Cell (2008)

Horror / Thriller

geregisseerd door Chris Schwartz
met Janet Green, Chris Schwartz en Donovan Schwartz

Ayden, een terminaal zieke patiënt, ontwaakt in een donkere vervallen kamer. Een intraveneuze injectie pompt een onbekende vloeistof in zijn aders en rondom zijn hoofd ligt een kroon van draden. Zijn laatste herinneringen leiden hem terug naar het ziekenhuis waar de dokters net zijn ziekte vaststellen. Hij had niet eens de tijd om zij die het dichtst bij hem staan te verwittigen van zijn komende doodsstrijd. Achter de muren houdt iemand zich schuil en Ayden ontdekt al snel dat een psychopatische moordenaar hem vasthoudt om op hem vreemde, onzedelijke, medische experimenten uit te voeren. Maar als hij oog in oog staat met deze man, blijkt dat er rmeer aan de hand is. Wat start als een sadistisch, medisch experiment evolueert al gauw tot een strijd voor Ayden om trachten nog lang genoeg te overleven, zowel aan zijn belager als aan zijn ziekte, al was het alleen nog maar om afscheid te kunnen nemen van zijn familie.

avatar van 606
Jezus net 10 minuten gekeken naar dit uiterst slechte film
Geluid, belichting, en zeer slecht acteerwerk.

0,5 ster