Mauvais Garçon (1993)

Frankrijk

geregisseerd door Jacques Bral
met Bruno Wolkowitch, Delphine Forest en Ludmila Mikaël

Thomas, een specialist in inbraken, verlaat na negen maanden de gevangenis. Wanneer hij thuis komt treft hij zijn vriendin Carole aan in bed met een andere man. Spoedig maakt hij kennis met Barbara, steelt een armband met diamanten en schenkt die haar in ruil voor seks. Dan ontmoet hij Léa, die eerst totaal ongevoelig is voor zijn charme. Hij doet er alles aan om haar te verleiden, maar wanneer ze uiteindelijk minnaars worden doemt het verleden van Thomas weer op.

avatar van Darbie
Niets bijzonders, waar nog bijkomt dat de mannelijke hoofdrolspeler een ontzettend onsympathieke uitstraling heeft.

Afrader.