• 8.351.687 stemmen

Actie / Thriller | 100 minuten

Genre: Actie / Thriller

Geregisseerd door: Joseph Zito

Met onder meer: Dylan Walsh, Alison Eastwood en Tobin Bell

IMDb beoordeling: 3,5 (527)

Plot Power Play

De Verenigde Staten worden getroffen door een energiecrisis. Tegelijkertijd teisteren verwoestende aardbevingen California. Tijdens het schrijven van een artikel over de energiecrisis, stuit de journalist Matt Nash op de mysterieuze verdwijning van drie milieu-activisten die schending van de milieuwetgeving door een elektriciteitsbedrijf aan de kaak wilden stellen. Nash slaagt er in te infiltreren en ontdekt dat proeven van Saturn Energy de aardbevingen veroorzaken.

avatar van Macmanus

Macmanus

Per ongeluk terecht gekomen bij deze waardeloze film.

Het was allemaal zo vreselijk slecht en daarom was het soms echt te hilarisch voor woorden. Het acteerwerk bijvoorbeeld;

Een baas tegen zijn hulpje; “We zijn geen moordenaars”

Hulpje; “O nee”.

Met zo een schorre stem en zo een wazige blik in zijn ogen.

Verder schieten een paar huurmoordenaars de halve stad dood, maar lukt het ze maar niet hun doel te raken. En dan komen er nog een paar explosies in voor.

De grootste fout die de makers maakten bij het maken van deze film was dat ze zichzelf veel te serieus lijken te nemen. Je krijgt nergens de indruk dat ze gewoon een droge B-film wouden maken a la Dead or Alive. Ondanks je dat misschien wel zou denken aan het lezen van mijn bericht.

0.5* Nou vooruit een 0,74* omdat het zo ultiem slecht was

avatar van quindair

quindair

ik sluit me helemaal aan bij de reactie hier boven, ik heb de film niet helemaal gezien, maar iemand kwam er mee aan dat die de "ultimate"slechste film had... paar stukjes gezien.. het is inderdaad de slechtste film die ik gezien heb

Tarkus

Overduidelijk een b-film, maar toch eentje die het bekijken wel waard is.

Oké, sommige scènes zijn echt over de top, zelden zo snel auto's zien ontploffen..

Maar het verhaal valt wel mee...

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.