Back Trail (1948)

Western / Romantiek

geregisseerd door Christy Cabanne
met Johnny Mack Brown, Raymond Hatton en Mildred Coles

Johnny Mack Brown keert terug naar het kleine stadje Brentwood, waar hij betrokken raakt bij chantagepraktijken. De betrouwbare en nu gerespecteerde bankier van Brentwood, Bob Frazer, heeft in het verleden een gevangenisstraf uitgezeten. Frank Gilmore, de leider van een bende outlaws, dreigt deze informatie te onthullen, wanneer Frazer hem niets verteld over de data van de op handen zijnde goudtransporten van zijn bank. Frazer vertelt met tegenzin Brown het hele verhaal, waarna Brown besluit de eerst volgende goudzending te begeleiden.