Shadow of a Stranger (1992)

Thriller

geregisseerd door Richard Friedman
met Emma Samms, Parker Stevenson en Michael Easton

Ted en Sarah Clinton gaan in hun vakantie naar Sarah's verlaten huis aan de zee. Ze genieten van hun rust, totdat ze hulp moeten bieden aan Shawn en Vanessa: een vreemd stel van wie de boot verloren is gegaan tijdens een storm. Shawn is gewond aan zijn been. Ted en Sarah zijn hulpvaardig en bieden de twee onderdak aan. Maar als Sarah tijdens een wandeling een lijk ontdekt in de branding, blijken de zaken wat anders te liggen dan Shawn en Vanessa deden vermoeden.

avatar van jay73
Was gisteren op RTL5. Clichethriller, weinig soeps.

Jezus heb me de pleures lopen zoeken naar die poster! Maar goed het was toch maar een cliché B filmpje. Einde zag je mijlen ver al aan komen, acteerwerk is ook weer oscarwaardig. Helaas niks gewonnen 1*

avatar van narva77
Ach ik vond het een aardig TV-filmpje.