Shadowplay (2007)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Derek Osedach
met Elly Jaresko, A.J. Castro en Brian Allen

Drie individuen ontwaken in een geïmproviseerde metalen cel met geen enkele herinnering over wie of wat zij zijn en hoe zij daar terechtgekomen zijn. Op het moment dat angst en verwarring het trio dreigt te verscheuren, krijgen zij één aanwijzing: een metalen doos, onbeweeglijk en sterk als de metalen muren die hen gevangen houden. Het is duidelijk dat zij samen moeten werken om het raadsel van de doos op te lossen. Maar als zij samen worstelen om de doos te openen beginnen zij zich stilaan dingen uit hun eigen verleden te herinneren, dingen die het moeilijk en gevaarlijk maken om elkaar verder te vertrouwen. Nu zijn zij zelfs bang dat het openen van de doos niet zo'n goed idee is.