Serum (2006)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Steve Franke
met Dennis O'Neill, Derek Phillips en Lizabeth Cardenas

Dr. Edward Kanopoulos alias Dr. K, is bezig met het ontwikkelen van een serum dat iedereen kan genezen. Dr. K moet snel resultaat boeken van de investeerders. De tijd tikt door en als hij de wanhoop nabij is, neemt Dr. K beslissingen die de levens van alle mensen die in zijn buurt komen, in gevaar brengen. Het serum blijkt een monster te hebben gecreëerd dat een spoor van vernielingen achter zich laat.

avatar van gregory804
Precies een poster van Saw

avatar van Mr Confused
of een poster van Re-animator

avatar van Cyberator
Deze film is echt ongelooflijk slecht! Low B film , waar de cliché's van afdruipe.
Typpisch Amerikaanse settings. De film gaat eigelijk meer over liefde. 3/4 van de film gaat over elkaar bedriege. Dan komt opeens in de film een gemuteerde man, die andere "opeet" zonder reden.
Echt zonde van tijd!
Ik kan echt niets goed in deze film vinden

jonaske12baby
Vroeger eens gekocht voor 2,5€
als je die prijs bekijkt kan het al niet anders zijn dan slechte kwaliteit
stomme film,flauwe stukken,slecht acteerwerk

geronimo
Ik vond 'm eigenlijk best wel goed.

avatar van Cyberator
geronimo schreef:
Ik vond 'm eigenlijk best wel goed.

Wil ik wel weten waarom je hem goed vond

avatar van evildead666
echt een flutfilm. acteerwerk is belachelijk net als het stompzinnige verhaaltje. 0,5 maar eigenlijk verdient dit een nul.

Slechte en trieste film. boeide me totaal niet

Ik heb het 71 minuten uitgehouden, niet slecht voor deze film

Tsja, wat kan je zeggen over zo'n film... Alle DVD's verbranden net als de mastermovie.

Een half puntje voor de moeite

avatar van Rickazio
Weer een slechte horror...