The Last Day of Summer (2007)

Familie / Komedie

geregisseerd door Blair Treu
met Jansen Panettiere, Jon Kent Ethridge en Denyse Tontz

De laatste dag van de zomervakantie is in zicht en net als alle andere kinderen baalt Luke Malloy (Jansen Panettiere) hier ook flink van. Hij zou willen dat de laatste dag van de zomervakantie voor eeuwig zou duren. Maar als hij de dag na de zomervakantie wakker wordt, ontdekt hij dat zijn wens plotseling is uitgekomen en hij precies dezelfde dag steeds opnieuw meemaakt.

avatar van jumpstylemovie
2e keer al dat hij op Nick te zien was , vind het een leuke film maar blijft zeker weten een slap aftreksel van Groundhog Day.
3.5*** want het is een gewoon leuke film , en de laatste dag voor school op nieuw doen... wie wil dat nou niet

avatar van DeCol
Hij viel me heel veel mee. Ik voelde me niet zo lekker dus ik dacht, ik ga een simpele film op nickelodeon kijken en het was zo slecht nog niet eens. Het was een beetje de kinder- en familieversie van Groundhog day. Leuke gebeurtenissen maken de film aardig.

avatar van jimcarrey gek
ik wil hem wel helemaal zien heb het laatste stukje gezien di was leuk dus..

op zich leuk idee maar het was een beetje saai om die dag telkens weer te zien het acteerwerk viel mee 2 *

avatar van Phantasm
Leuk idee, om dezelfde vakantiedag weer opnieuw te beleven, is weer eens wat anders.

avatar van huVILEub
Phantasm schreef:

Niet echt, zoals DeCol al zei. Het verhaal lijkt wel erg op Groundhog day.

LinkVink
Grappig verhaal, verder niets...

Slecht geacteerd en zeer voorspelbaar, zelfs voor een kind....

Maar als je op een zondag middag, zo rond 4 uur, denken van: "wat moet nou doen?" kijk deze film dan NIET!