The Newcomers (2000)

Drama / Familie

geregisseerd door James Allen Bradley
met Christopher McCoy, Matt McCoy en Kate Bosworth

Sam Docherty betrapt de zelfvoldane footballspeler Rocco op vandalisme in een school. Hij staat voor een moeilijke keuze: ofwel doet hij alsof hij niets gezien heeft, ofwel getuigt hij. De jongen besluit zijn hart te volgen en de rechter de waarheid te vertellen. Rocco komt er echter met een lichte straf van af maar neemt wraak op Sam. Na dit voorval besluiten Sams ouders te verhuizen naar het platteland. Maar ook in hun nieuwe verblijfplaats krijgt de familie Docherty het als nieuwkomers zwaar te verduren.

kappeuter (moderator)
Merkwaardig verhaal.

avatar van speedy23
Was inderdaad merkwaardig. Is vandaag herwerkt. Zoals het vroeger was, was het net een misdaadfilm, terwijl het een ietwat 'melig' dramaatje is. Typische film voor mensen die houden van tv-drama's