Marie et le Loup (2003)

1 stem

Frankrijk / België

geregisseerd door Ève Heinrich
met Zaïda Ghorab-Volta, Marc Barbé en Patrick Dell'Isola

Marie woont met haar dochtertje in een kleine stad in Frankrijk. Op de kermis, tijdens een ritje in het spookhuis, ziet ze een man die seks heeft met een vrouw. Marie's blik kruist die van de man. Op weg naar huis, merkt Marie dat de man haar achtervolgt. Ze voelt zich op een vreemde manier tot hem aangetrokken en biedt hem aan de nacht bij haar door te brengen. De volgende dag hoort ze van haar ex-man, die werkt bij de politie, dat de man hoofdverdachte is van een moord op een jonge vrouw. Marie gelooft in de onschuld van de vreemdeling en neemt hem in bescherming. Maar hij begint zich toch steeds vreemder te gedragen jegens Marie.