The Case of the Curious Bride (1935)

Misdaad / Mystery

geregisseerd door Michael Curtiz
met Warren William, Margaret Lindsay en Donald Woods

Na de District Attorney nog een kletterende nederlaag bezorgd te hebben, plant Perry om op vakantie te gaan naar China. Tenminste dat was hij van plan, tot hij zijn oude vlam Rhoda ontmoet in een restaurant. Als zij zegt dat zij enkel daar is omdat zij op zoek is naar een vriend, gelooft Parry haar helemaal niet. Het schijnt dat haar echtgenoot Moxley, die zogezegd al vier jaar dood is, echter nog springlevend is en van haar geld wil afpersen als ze met een rijk iemand trouwt. De zaak escaleert wanneer de politie het lijk van Moxley vindt en ze Rhoda arresteren op verdenking van moord.