Baby Doom (1998)

Denemarken

geregisseerd door Peter Gren Larsen
met Peter Mygind, Camilla Bendix en Virgil Lange

Max Ram is een veelbelovende computerexpert. Wanhopig probeert hij zijn leven zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen, tot op het autistische af. Dat gaat hem goed af, totdat hij plotseling te horen krijgt dat hij vader wordt.

avatar van jay73
Zeer grappige film, die ik destijds 's avonds laat bij de VPRO zag. Ik had daarvoor naar Return to Paradise zitten kijken (behoorlijk deprimerende film) en Baby Doom was precies wat ik nodig had.
Helaas zijn de stemmers op imdb het niet met me eens: hij scoort slechts 5 komma blanco. Daarom zou ik hem graag nog eens zien.