Murderous Intent (1995)

Drama / Thriller

geregisseerd door Gregory Goodell
met Corbin Bernsen, Lesley Ann Warren en Tushka Bergen

Gayle is een alleenstaande vrouw en moeder van een dochter van negentien en een zoon van zestien jaar. Als Gayle's minnaar, Brice, bij hen intrekt, eist Brice zijn vrouw een hele hoge alimentatie en verbiedt zij hem om de kinderen op te zoeken. Als Gayle en Brice naar Florida verhuizen, besluiten ze om diens vrouw te vermoorden. Om het plan goed uit te kunnen voeren, vraagt Gayle aan haar dochter Colleen of ze wil meehelpen. Colleen probeert haar moeder van het bloedstollende plan af te brengen, maar dat lukt haar niet. In een race tegen de klok moet Colleen beslissen of ze haar moeder bij de politie aangeeft of niet. Als ze toch naar de politie stapt, is ze zich er nog niet van bewust welke desastreuze gevolgen dat voor haar heeft.